
Η Μίνα Αρναούτη την Τρίτη 23 Ιουνίου βρέθηκε στα δικαστήρια προκειμένου να εκδικαστεί η καταγγελία της ίδιας και της Φρόσως Κυριάκου σε βάρος ενός 57χρονου άνδρα, ο οποίος κατηγορείται για ψευδή κατάθεση σχετικά με το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα του Παντελή Παντελίδη, ωστόσο, πήρε αναβολή –δείτε εδώ πότε θα συνεχιστεί. Οι δύο γυναίκες που βρίσκονταν μέσα στο αμάξι το μοιραίο βράδυ όπου ο πα…
Η Μίνα Αρναούτη την Τρίτη 23 Ιουνίου βρέθηκε στα δικαστήρια προκειμένου να εκδικαστεί η καταγγελία της ίδιας και της Φρόσως Κυριάκου σε βάρος ενός 57χρονου άνδρα, ο οποίος κατηγορείται για ψευδή κατάθεση σχετικά με το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα του Παντελή Παντελίδη, ωστόσο, πήρε αναβολή –δείτε εδώ πότε θα συνεχιστεί. Οι δύο γυναίκες που βρίσκονταν μέσα στο αμάξι το μοιραίο βράδυ όπου ο πασίγνωστος Έλληνας καλλιτέχνης έχασε τη ζωή του ζητούν δικαίωση μετά τον ισχυρισμό του ανώνυμου άντρα ότι εκείνη τη νύχτα ο ίδιος έβαλε τον τραγουδιστή στη θέση του συνοδηγού και ότι το αμάξι δεν το οδηγούσε ο ίδιος, όπως προέκυψε από τις έρευνες.
Το νέο ξέσπασμα της Μίνας Αρναούτη μετά την αναβολή της δίκης
«Βλέπω κάποιους να τους ενοχλεί να ζητάω αποζημίωση αλλά να τους ενοχλεί να γίνει και το δικαστήριο για να αποδειχθεί ότι ο κύριος που είπε μετά από 5 χρόνια ότι έβαλε τον Παντελή στη θέση του συνοδηγού λέει ψέματα, αυτό δεν το περίμενα. Θα έπρεπε να θέλετε να γίνει αυτό το δικαστήριο για να αποδειχθεί η αλήθεια. Εγώ δεν διεκδικώ λεφτά από αυτό το δικαστήριο, είναι ηθική δικαίωση. Για κανένα λόγο δεν θα έπρεπε να λέτε αρνητικά πράγματα γι’ αυτό. Θέλω να γίνει αυτό το δικαστήριο για να ησυχάσω μία για πάντα» ακούγεται να λέει η ίδια σε βίντεο που ανέβηκε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram σήμερα, Πέμπτη 25/6.
Μίνα Αρναούτη: Προσφεύγει στον Άρειο Πάγο μετά την εκδίκαση της αποζημίωσης – Τι είπε για τον Παντελή Παντελίδη
Μάλιστα, στην ανάρτησή της γράφει: «Ελπίζω να έρθουν οι μάρτυρες να γίνει η δίκη. Γιατί δεν έρχονται στα δικαστήρια; Έχουν ανασκευάσει μέχρι και καταθέσεις και δεν εμφανίζονται! Ο ένας μάρτυρας δηλώνει “αδερφός” του Παντελή και ήταν κολλητός του και δεν εμφανίζεται στη δίκη. Η οικογένεια του Παντελή δεν πρέπει να μάθει την αλήθεια; Πρέπει να σβήσει κάθε σκιά. Δεν έχω κάτι να κρύψω! Περιμένω να έρθετε να δικαστεί η υπόθεση και δεν εμφανίζεστε!».
Οι δηλώσεις της Μίνας Αρναούτη έξω από το δικαστήριο
Λίγες ώρες μετά την αναβολή της δίκης, η Μίνα Αρναούτη θέλησε να τοποθετηθεί δημόσια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, εκφράζοντας την αγανάκτησή της για τη νέα καθυστέρηση: «Για άλλη μια φορά η υπόθεση αναβλήθηκε μολονότι ήμασταν παρούσες και εγώ και η εγκαλούσα με τους δικηγόρους μας και έτοιμες να τελειώσει επιτέλους αυτή η δίκη. Η υπεράσπιση ζήτησε αρχικά να κρατηθεί η υπόθεση με αποτέλεσμα όταν τελικά εκφωνήθηκε να διαπιστώσουμε ότι ο ένας κατηγορούμενος προτίμησε να μην έρθει στο δικαστήριο, όμως το δικαστήριο εξαντλώντας την επιείκειά του, με την αποφυγή της απουσίας ενός μόνο μάρτυρα, ανέβαλε την υπόθεση για τον Οκτώβριο. Για άλλη μια φορά θα έρθουμε, για άλλη μια φορά θα υποστούμε αυτή τη βάσανο, για να δικαιωθούμε για το αυτονόητο και το προφανές. Για μια υπόθεση που έχει ξεκινήσει από το 2020 και που παράλληλα με τη δίκη μας ανάβρουν και, τι έχουμε υποστεί από τότε, μας ταλαιπωρεί μέχρι και σήμερα», έγραψε χαρακτηριστικά.
Η Μίνα Αρναούτη την Τρίτη 23 Ιουνίου βρέθηκε στα δικαστήρια προκειμένου να εκδικαστεί η καταγγελία της ίδιας και της Φρόσως Κυριάκου σε βάρος ενός 57χρονου άνδρα, ο οποίος κατηγορείται για ψευδή κατάθεση σχετικά με το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα του Παντελή Παντελίδη, ωστόσο, πήρε αναβολή –δείτε εδώ πότε θα συνεχιστεί. Οι δύο γυναίκες που βρίσκονταν μέσα στο αμάξι το μοιραίο βράδυ όπου ο πασίγνωστος Έλληνας καλλιτέχνης έχασε τη ζωή του ζητούν δικαίωση μετά τον ισχυρισμό του ανώνυμου άντρα ότι εκείνη τη νύχτα ο ίδιος έβαλε τον τραγουδιστή στη θέση του συνοδηγού και ότι το αμάξι δεν το οδηγούσε ο ίδιος, όπως προέκυψε από τις έρευνες.
Το νέο ξέσπασμα της Μίνας Αρναούτη μετά την αναβολή της δίκης
«Βλέπω κάποιους να τους ενοχλεί να ζητάω αποζημίωση αλλά να τους ενοχλεί να γίνει και το δικαστήριο για να αποδειχθεί ότι ο κύριος που είπε μετά από 5 χρόνια ότι έβαλε τον Παντελή στη θέση του συνοδηγού λέει ψέματα, αυτό δεν το περίμενα. Θα έπρεπε να θέλετε να γίνει αυτό το δικαστήριο για να αποδειχθεί η αλήθεια. Εγώ δεν διεκδικώ λεφτά από αυτό το δικαστήριο, είναι ηθική δικαίωση. Για κανένα λόγο δεν θα έπρεπε να λέτε αρνητικά πράγματα γι’ αυτό. Θέλω να γίνει αυτό το δικαστήριο για να ησυχάσω μία για πάντα» ακούγεται να λέει η ίδια σε βίντεο που ανέβηκε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram σήμερα, Πέμπτη 25/6.
Μίνα Αρναούτη: Προσφεύγει στον Άρειο Πάγο μετά την εκδίκαση της αποζημίωσης – Τι είπε για τον Παντελή Παντελίδη
Μάλιστα, στην ανάρτησή της γράφει: «Ελπίζω να έρθουν οι μάρτυρες να γίνει η δίκη. Γιατί δεν έρχονται στα δικαστήρια; Έχουν ανασκευάσει μέχρι και καταθέσεις και δεν εμφανίζονται! Ο ένας μάρτυρας δηλώνει “αδερφός” του Παντελή και ήταν κολλητός του και δεν εμφανίζεται στη δίκη. Η οικογένεια του Παντελή δεν πρέπει να μάθει την αλήθεια; Πρέπει να σβήσει κάθε σκιά. Δεν έχω κάτι να κρύψω! Περιμένω να έρθετε να δικαστεί η υπόθεση και δεν εμφανίζεστε!».
Οι δηλώσεις της Μίνας Αρναούτη έξω από το δικαστήριο
Λίγες ώρες μετά την αναβολή της δίκης, η Μίνα Αρναούτη θέλησε να τοποθετηθεί δημόσια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, εκφράζοντας την αγανάκτησή της για τη νέα καθυστέρηση: «Για άλλη μια φορά η υπόθεση αναβλήθηκε μολονότι ήμασταν παρούσες και εγώ και η εγκαλούσα με τους δικηγόρους μας και έτοιμες να τελειώσει επιτέλους αυτή η δίκη. Η υπεράσπιση ζήτησε αρχικά να κρατηθεί η υπόθεση με αποτέλεσμα όταν τελικά εκφωνήθηκε να διαπιστώσουμε ότι ο ένας κατηγορούμενος προτίμησε να μην έρθει στο δικαστήριο, όμως το δικαστήριο εξαντλώντας την επιείκειά του, με την αποφυγή της απουσίας ενός μόνο μάρτυρα, ανέβαλε την υπόθεση για τον Οκτώβριο. Για άλλη μια φορά θα έρθουμε, για άλλη μια φορά θα υποστούμε αυτή τη βάσανο, για να δικαιωθούμε για το αυτονόητο και το προφανές. Για μια υπόθεση που έχει ξεκινήσει από το 2020 και που παράλληλα με τη δίκη μας ανάβρουν και, τι έχουμε υποστεί από τότε, μας ταλαιπωρεί μέχρι και σήμερα», έγραψε χαρακτηριστικά.

Νωρίτερα, μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό», η Μίνα Αρναούτη είχε εκφράσει την αισιοδοξία της ότι η συγκεκριμένη ημέρα θα οδηγούσε επιτέλους σε δικαίωση. «Περίμενα πώς και πώς αυτή τη μέρα. Θέλω αυτοί οι άνθρωποι να λογοδοτήσουν, γιατί είπαν φρικτά ψέματα. Πιστεύω ότι τα ψέματα πρέπει να τιμωρούνται και εύχομαι σήμερα να δικαιωθώ», είχε δηλώσει. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που βίωσε μετά το δυστύχημα, αποκαλύπτοντας ότι για χρόνια δεχόταν απειλές και υβριστικά μηνύματα, ενώ είχε φτάσει στο σημείο να φοβάται ακόμη και να κυκλοφορήσει έξω από το σπίτι της.
Δείτε και αυτά